Hürriyet rezil-rüsva oldu

Hürriyet rezil-rüsva oldu
Hürriyet Ronaldinho'nun Fener'e transfer olacağını yazmıştı. O haberin perde arkası aralandı.Abone ol

G.Saraylı bir taraftar, msbnews adlı varolmayan site yarattı... Ronaldinho'yu Fener'e getirdi. Hürriyet balıklama atladı.

56 mil yağ parçalama yon euro önermiş!
Cumartesi, Hürriyet okuyanlar gözlerine inanamadı. msbnews internet sitesi kaynak gösterilerek verilen habere göre, F.Bahçe, Ronaldinho'ya 56 milyon Euro önermişti. Barcelona Başkanı da transferi doğrulamıştı. Haber doğru muydu? Tabii ki hayır... İşte tarihi asparagasın gerçek ve çarpıcı hikâyesi:

Yanlış ismi bile farkedemediler
Bir taraftar, transferle ilgili yazdığı İngilizce metni, msbnews.com adresli ara yüz yaratarak sanal ortama taşıdı.

Başkan Laporta'nın adını da, "Kapı" anlamına gelen "La Porta" olarak yazdı... Bunu farkedip haberi almayacaklarını düşünüyordu.

Hürriyet hem haberi aldı, hem başkanın adını yanlış yazdı...

İşte o haber

Kaynak:



Kategori : MEDYA